
|
Skład surowcowy: |
NaCl - chlorek sodu |
Przeznaczenie: |
Sól przemysłowa służy do procesów w sektorze przemysłowym, zimowe utrzymanie dróg |
|
Sól drogowa - parametry
Właściwości |
Jednostka |
Wymagania ZN-ANWIL SA-12:2009 |
Typowe
własności |
barwa |
- |
biała do szarej |
biała |
chlorek sodu NaCl |
% |
min. 96,0 |
97,30 |
H2O w 105oC |
% |
mokra - maks. 2,5
sucha - maks. 0,5 |
2,0
0,06 |
pH 1% roztworu wodnego |
- |
5-9 |
7,6 |
siarczany |
% |
maks. 4,0 |
1,3 |
substancja przeciwzbrylająca E 536 |
mg/kg |
7-30 |
14,6 |
|
|
|
|
dopuszczalna odchyłka od deklarowanej masy netto a'50 kg |
g |
-500 |
- |
Sól drogowa - opakowania
- worki foliowe a’ 25 kg, układane na palecie Euro, 8 warstw po 5 opakowań (1000 kg),
- worki papierowe wentylowe a’ 50 kg, układane na palecie Euro, 7 warstw po 3 opakowania (1050 kg),
- worki foliowe otwarte a’ 50 kg, układane na palecie Euro, 7 warstw po 3 opakowania (1050 kg),
- opakowania typu Big Bag (1000 kg), układane na palecie Euro,
- boki ładunku na palecie zabezpieczane są folią stretch, góra polietylenowym kapturem,
- pomiędzy dolną warstwą worków a paletą stosuje się przekładkę polietylenową lub papierową.
Sól drogowa - przechowywanie
- pomieszczenia magazynowe powinny być czyste, suche i bez obcych zapachów.
Inne wymagania klienta
- opakowania klienta,
- inna masa towaru na palecie,
- inne uzgodnione z klientem.
Dystrybucja
Sól przemysłowa przewożona jest w samochodach lub kontenerach. Środki transportu soli są czyste, suche, bezwonne i uszczelnione. Wydanie soli przemysłowej z magazynu odbywa się po uprzednim sprawdzeniu jakości soli i akceptacji warunków dalszej dystrybucji.