POLITYKA ZINTEGROWANEGO SYSTEMU
ZARZĄDZANIA
Inowrocławskich Kopalń Soli
„Solino” S.A.
Inowrocławskie Kopalnie Soli „Solino” S.A., wchodzące w
skład Grupy Kapitałowej ORLEN, prowadząc
działalność w zakresie podziemnego magazynowania ropy naftowej i paliw,
wydobycia solanki przemysłowej oraz przetwarzania soli i realizując działania w
oparciu o normy PN-EN ISO 9001, PN-EN ISO 14001, PN-N 45 001, PN-EN ISO/IEC
27001, FSSC 22000, GMP Plus B2, GMP Plus B3/B4 deklarują:
Ø dostarczanie
swoim Klientom wyrobów i usług najwyższej jakości, bezpiecznych dla życia i
zdrowia konsumentów
Ø zapobieganie
poważnym awariom przemysłowym oraz minimalizowanie negatywnego oddziaływania na
środowisko, zdrowie i życie ludzkie
Ø dbałość
o podniesienie standardów bhp oraz doskonalenie metod rozpoznawania zagrożeń,
zapobiegania wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym
Ø konsultacje
i współudział pracowników i ich przedstawicieli przy wdrażaniu rozwiązań w
Systemie Zarządzania BHP
Ø właściwą
ochronę przetwarzanych informacji ze względu na ich atrybuty poufności,
integralności oraz dostępności w oparciu o najlepsze funkcjonujące standardy i
praktyki w dziedzinie bezpieczeństwa informacji
Ø osiąganie
zgodności z obowiązującymi normami, przepisami prawa oraz przestrzeganie innych
podpisanych przez Solino S.A. zobowiązań
Spółka dąży do postawionych sobie celów poprzez:
Ø zwiększenie
zdolności operacyjnej i poprawianie kluczowych wskaźników efektywnościowych w realizowanych
procesach oraz podejmowanie skutecznych działań doskonalących
Ø podejmowanie
działań identyfikujących i eliminujących potencjalne zagrożenia dla
bezpieczeństwa zdrowotnego soli oraz materiału paszowego
Ø systematyczne
uzupełnianie wiedzy w zakresie realizowanych procesów
Ø monitorowanie
zmian i zapewnienie ciągłości działań w realizowanych procesach
Ø zapewnienie
podnoszenia kwalifikacji pracowników, rozwijanie świadomości oraz promowanie
postaw zwiększających zaangażowanie w działaniach na rzecz spełnienia oczekiwań
Klientów, ochrony środowiska, poprawy warunków pracy, kultury BHP, bezpieczeństwa
żywności i pasz oraz bezpieczeństwa przetwarzanych informacji
Ø współpracę
z wykonawcami i dostawcami posiadającymi wskazane przez Spółkę kompetencje oraz
spełniającymi określone standardy dotyczące ochrony środowiska, bhp, p.poż, bezpieczeństwa
informacji i bezpieczeństwa procesowego
Ø dobór
dostawców dla zapewnienia ciągłości dostaw surowców i usług
Ø poszukiwanie
nowych kierunków rozwoju
Ø podejmowanie
działań uwzględniających potrzeby Klientów
Ø kontynuację
działań mających na celu ciągłe doskonalenie zasad funkcjonowania
Zintegrowanego Systemu Zarządzania w Spółce
Ø realizację
dobrych praktyk Programu Responsible Care
Inowrocław 25.01.2021 r.